Opret en reklamation hos Ditur.dk
Oplever du en fejl eller mangel på en vare fra Ditur.dk?
På denne side kan du nemt og hurtigt oprette en reklamation. Vi håndterer reklamation hurtigt og garanterer, at vi finder en god løsning.
Når bestillingen af returlabel er gennemført, så kan du på kvitterings-siden hente din reklamations-seddel samt pakkelabel. Reklamations-seddel og din bestilte pakkelabel vil også blive sendt til din angivne e-mail adresse.
Vi har modtaget informationerne om din retur. Følg venligst nedenstående trin for at fuldføre returneringen.
En kopi af dine returinformationer er sendt til .-
Returseddel
Hent, udskriv og udfyld retursedlen.
Hent -
Klargør pakken
Pak dine returvarer og evt. returseddel i din returemballage. Sørg for at pakken er emballeret forsvarligt og efter transportørens krav.
-
Pakkelabel
Hent og udskriv din pakkelabel.
Sæt pakkelabelen fast på pakkens største, lige flade. Sørg for, at din pakkelabel er læselig og dæk ikke stregkoden med tape.
Har du ikke adgang til en printer?
Fremvis blot nedenstående QR-kode ved indlevering. QR-koden er også sendt til din e-mail.
Har du ikke adgang til en printer?
Skriv blot nedenstående talkode på pakken.
-
Indlever pakken
Indlever pakken i en pakkeshop. Find den nærmeste pakkeshop her.