Ditur.dk ApS

Opret en reklamation hos Ditur.dk

Oplever du en fejl eller mangel på en vare fra Ditur.dk?


På denne side kan du nemt og hurtigt oprette en reklamation. Vi håndterer reklamation hurtigt og garanterer, at vi finder en god løsning. 


Når bestillingen af returlabel er gennemført, så kan du på kvitterings-siden hente din reklamations-seddel samt pakkelabel. Reklamations-seddel og din bestilte pakkelabel vil også blive sendt til din angivne e-mail adresse.

Indtast venligst navn
Indtast venligst adresse
Indtast venligst postnummer
Indtast venligst by
translation missing: da.return_portal_text.validation.simple_country
Indtast venligst e-mail
Du skal acceptere handelsbetingelserne
Du skal acceptere ovenstående
  1. Returseddel

    Hent, udskriv og udfyld retursedlen.

    Hent
  2. Klargør pakken

    Pak dine returvarer og evt. returseddel i din returemballage. Sørg for at pakken er emballeret forsvarligt og efter transportørens krav.

  3. Pakkelabel

    Hent og udskriv din pakkelabel.

    Hent

    Sæt pakkelabelen fast på pakkens største, lige flade. Sørg for, at din pakkelabel er læselig og dæk ikke stregkoden med tape.

    Har du ikke adgang til en printer?

    Fremvis blot nedenstående QR-kode ved indlevering. QR-koden er også sendt til din e-mail.

    QR-Code

    Har du ikke adgang til en printer?

    Skriv blot nedenstående talkode på pakken.

  4. Indlever pakken

    Indlever pakken i en pakkeshop. Find den nærmeste pakkeshop her.