Retur

Kvittering

Udfyld dine informationer

Vi giver reklamationsret ifølge købeloven. Den gælder for fejl i materiale eller fabrikation. OBS: Der er ingen fortrydelsesret på fødevarer, og du kan ikke bytte en vare til en anden.

Varen skal pakkes forsvarligt, og hvis du genbruger vores oprindelige emballage, skal du huske at fjerne den gamle pakkelabel.

Du kan returnere en vare, hvis:
- Du har fået tilsendt en anden vare, end den, du har bestilt (varen må ikke have været åbnet, og skal være i en stand, så den kan sælges som ny)
- Der er væsentlige fejl i materiale eller fremstilling på varen (dækker ikke skader, der er opstået på varerne ved forkert opbevaring hos dig)

Skulle der være opstået en skade på varen under transporten, skal du henvende dig til os inden for rimelig tid. Vi anbefaler dig at gøre det hurtigst muligt, så vi har de bedste muligheder for at afhjælpe problemet. Ved hurtig reklamation kan der f.eks. heller ikke opstå tvivl om, hvorvidt varen har være opbevaret forsvarligt. Du bedes vedlægge et billede ved reklamation af transportskade, så vi har mulighed for at bevise det overfor vores transportører.

I disse tilfælde betaler vi rimelige returomkostninger. Når vi har modtaget din returpakke, så vil vores kundeservice behandle den hurtigst mulig. Hvis din returordre opfylder betingelserne for retur, så sørger vi for at erstatte eller refundere - afhængigt af tilgængelighed.



Retur

Kvittering

Kvittering

Din betaling er gennemført.

Din returseddel og pakkelabel er klar til dig.

Følg instruktionerne forneden og klargør din returpakke.

1

Udskriv og udfyld retursedlen. Retursedlen lægges i pakken. Pakken tapes godt til, så den ikke går op under forsendelsen.

2

Skriv 3-tals-koden på din pakke som du kan se her. Tallene skal skrives, så det er letlæseligt.

3

Nu er du klar til at sende pakken. Du sender pakken ved at aflevere den i en DAO365 Pakkeshop.