Retur

Betaling

Kvittering

Udfyld dine informationer

Sådan sender du en vare til reklamation hos Luxtime Danmark med GLS.


1. Udfyld skemaet (husk at angive dit 7-cifrede ordrenummer)

2. Bestil din pakkelabel (refunderes ved godkendt reklamation)

3. Print og sæt din pakkelabel uden på din pakke

4. Indlever pakken i nærmeste GLS Pakkeshop


Vigtigt: Husk at vedlægge en beskrivelse af fejlen eller manglen i pakken


Når vi har modtaget dit ur til reklamation, vil du modtage en mail med kvittering for dette. I denne mail vil der ligeledes være information om den forventede behandlingstid for din reklamation.

Printer påkrævet. Din pakkelabel vil blive leveret som PDF fil. Det er derfor nødvendigt, at du på et tidspunkt har adgang til en printer, så du kan udskrive den.

Retur

Betaling

Kvittering

Kvittering - GLS Pakkelabel - Luxtime reklamation

Din betaling er gennemført.

Din GLS pakkelabel er klar til dig.

Følg instruktionerne forneden og klargør din returpakke.

1

Udskriv pakkelabelen og sæt den uden på pakken med tape. Sørg for at tapen ikke går ind over stregkoderne.

2

Nu er du klar til at sende pakken. Du sender pakken ved at aflevere den i en GLS PakkeShop.